هاست و دامین | طراحی سایت روش کار با CSR جهت ساخت SSL در هاست سی پنل | وبتوک

روش کار با CSR جهت ساخت SSL در هاست سی پنل

۵/۵ - (۱ امتیاز)

روش کار با CSR جهت ساخت SSL در هاست سی پنل :

پس از ساخت Private keys برای انجام ادامه مراحل ساخت SSL وارد صفحه SSL/TLS شده و سپس مشابه تصویر زیر روی گزینه دوم که با عبارت Certificate Signing Requests (CSR) می‌باشد کلیک کنید.

برای مشاهده نحوه ساخت کد اختصاصی Private Keys در هاست سی پنل به لینک زیر مراجعه کنید :

نحوه ساخت کد اختصاصی Private Keys در هاست سی پنل

پس از کلیک روی این گزینه صفحه ای همانند تصویر زیر برایتان باز می شود که باید در آن کلید خصوصی ساخته شده در مرحله قبل را از لیست کشویی انتخاب کنید. و یا اینکه مشابه تصویر زیر گزینه Generate a New 2048 bit key را انتخاب کنید تا یک کلید جدا ایجاد شود، سپس اطلاعات سایت را به ترتیب تکمیل کنید. اطلاعات خواسته شده در تمامی این بخش‌ها باید لاتین و کشوری به غیر از ایران وارد شود، توجه نمایید که تنها در مراحل CSR اگر سایت شما با www بالا میاد حتما دامنه را با www وارد کنید. اگر گواهی تهیه شده به صورت Wildcard میباشد، دامنه باید با یک ستاره برای امن کردن ساب دامین‌ها مشخص شود.علاوه بر این دقت کنید که عبارت عبور که در فیلد Passphrase وجود دارد را خالی بگذارید، زیرا عبور رمز عبور در CSR به صورت رمزگذاری نشده ذخیره خواهد شد. زمانی که تمام فیلدها را پر کردید، باید بر روی دکمه Generate کلیک کنید.

Domains: در این بخش  نام دامنه خود را وارد کنید و اگر از ساب دامنه نیز استفاده میکنید برای ایمن کردن آنها یک ستاره قبل از آدرس دامنه خود قرار داده و پس از آن یک کاراکتر نقطه مانند  wordsum.net.*  وارد کنید.

City: در این فیلد نام شهر خود را وارد کنید.

State: در این فیلد نام شهر و استان خود را وارد کنید.

Country: در این فیلد کشور خود را انتخاب کنید.

Company: نام شرکت خود را وارد کنید.

Company Division: اگر شرکت شما شامل بخش خاصی میباشد نام ان را در این فیلد وارد کنید.

Email: در این فیلد ایمیل خود را وارد کنید. دقت کنید که در این مرحله باید ایمیلی وارد کنید که شامل نام دامنه شما باشد. بنابراین از اکانت‌های جیمیل، یاهو و… در این قسمت نمیتوان استفاده کرد.

Passphrase: در این فیلد باید رمزی را وارد کنید اما از آنجایی که رمز عبور در CSR به صورت رمزگذاری نشده ذخیره می‌شود از این کار خودداری کنید.

Description: در نهایت در این فیلد توضیحات دلخواهی را وارد کرده و در نهایت بر روی دکمه Generate کلیک کنید.

پس از اینکه تمامی مراحل را به درستی طی کنید CSR شما مشابه تصویر زیر ایجاد خواهد شد، ینابراین پس از ساخته شدن آن روی دکمه Return to SSL Manager کلیک کنید تا به منوی اصلی بخش SSL/TLS هدایت شوید.

برای آشنایی با روش اصلاح آدرس‌های سایت در مطالب جهت غیرفعالسازی SSL لینک زیر را مشاهده کنید :

روش اصلاح آدرس‌های سایت در مطالب جهت غیرفعالسازی SSL

برای آشنایی با نحوه تغییر آدرس های سایت از پیشخوان وردپرس جهت غیر فعال سازی SSL به لینک زیر مزاجعه کنید :

نحوه تغییر آدرس های سایت از پیشخوان وردپرس جهت غیر فعال سازی SSL

تمامی حقوق برای وبتوک محفوظ می باشد.